All times are UTC + 2 hours




Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ] 
  Print view

Изпит по ММ
Author Message
PostPosted: Tue Feb 12, 2008 6:56 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Dec 17, 2007 1:20 pm
Posts: 349
Location: София
Днес моята група имаше изпит по ММ. От тези, с които разговарях (а те бяха по- голямата част от хората, които се явиха), разбрах, че НИКОЙ, повтарям НИКОИ не го е взел, а всички са скъсани :shock: :? :shock: (много хванати и с пищови)?! Силно се съмнявам, че някои днес е изкарал....
Много се радвам, че съм се освободила от този изпит и, че не ми се наложи днес да присъствам на тази гавра със студентите!!!! Само да вметна, че изпитващ преподавател е бил В. Бачев........

_________________
Дори и най-слабата светлина блести в тъмнината!!!


Last edited by g_k on Fri Jul 04, 2008 4:31 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 

PostPosted: Tue Feb 12, 2008 9:35 pm 
Защо като не изкара никой на даден изпит все е гавра със студентите и никога не е просто недостатъчна подготвеност?
Не че бях на изпита днес, само минах от там и не знам кой как се е справил с въпросите си, но пък всеки път гавра...
А "от къде да си намеря готовите разработки" не е гавра, "дай ми някви пищови за изпита по ММ утре" не е гавра... И още по-голяма гавра е, че ми ги задават и на мен и на другите колеги преподаватели тези въпроси. Един вид "Виж какво, ти хубаво преподаваш в тоя предмет, значи дай изобщо да не се напрягам да науча от него каквото и да е и целият ти труд да е безсмислен и ми дай на готово всичките изисквания пък аз ще получа висше образование щото съм голям пич, не щото съм прочел или написал каквото и да е."
Много двулично отношение...


Top
  
 

PostPosted: Tue Feb 12, 2008 11:36 pm 
Offline

Joined: Fri Sep 07, 2007 10:51 am
Posts: 173
моите колеги вчера имаха изпит по ММ и с хората, с които се чух по телефона са си взели изпита спокойно. Доколкото разбрах имам две колежки, които не са го взели, но не се съмнявам, че на поправката ще се справят. Предполагам са изпитвани от същата изпитна комисия.

За мен това с освобождаването с теста беше малко странно и ми се струва, че едно 5 или 6 на разработката не значеше кой знае какво. В смисъл, че както каза Вандер студентите са способни да преписват и да измислят какви ли не хитринки, само и само да се доберат до успеха си. Какво ли не видях с тези разработки. Сигурна съм и че част от освободените са си освободени с игра на късмет, пък може и да бъркам.

Гавра със студентите е в момента, в който има явно заяждане и действително студентът знае и е научил, а му се пише нереална оценка. Обратното също го има и при положение, че не сме били на изпита, не можем да кажем какво всъщност е станало. Аз не смея да обвинявам никого, при положение, че не съм наясно как стоят нещата. В момента просто изразявам мнение.


Top
 Profile  
 

PostPosted: Wed Feb 13, 2008 9:30 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Dec 17, 2007 1:20 pm
Posts: 349
Location: София
Аз съм последният човек, който ще тръгне да обвинява някой....
Просто изразявам впечатление.... А не смятате ли, че щом има толкова скъсани, има и мааалка доза заяждане :?: :?:... и предубеденост :?: Тук не става въпрос само за вчерашния изпит, а по принцип. Много ми е интересно колко ли колеги са взели ММ от първия път...... а пък за тестовете при получена 2ка на някоя от разработките какво чувам..... Има хора, които по 10- 12 пъти се явяват на един тест и пак не го взимат ( и то не поради незнание, а поради явно заяждане)..... Както и да е.... повдигнах въпроса, само защото вчера видях много разочаровани и ядосани лица.....
Относно въпросите, които ти задават и пищовите, които ти търсят Vander- просто не им отговаряй, прави се, че не ги чуваш и ги подминавай с усмивка :!: Ще те попитат веднъж, два пъти и на третия път ще се замислят дали да те питат такова нещо.......

_________________
Дори и най-слабата светлина блести в тъмнината!!!


Top
 Profile  
 

PostPosted: Wed Feb 13, 2008 10:00 am 
Offline

Joined: Fri Sep 07, 2007 10:51 am
Posts: 173
ама за да си напишеш разработката по ММ и за да си вземеш теста ти трябва мъъничко мозък поне. защото повечето не знаят как се превръща от милиметър в сантиметър или обратно. да не говорим , че стоят и се пулят пред изследването и как да го напишее...и това не знае. Просто с такива случаи съм се срещала, че няма накъде.
Не ме учудва, че се явяват за стотен път. напълно възможно е.
и това, че го късат за 10-ти път не значи , че е научил.
най-малкото, защото самите разработки се правеха директно в часа, не беше необхоидмо да си играеш сам, а само малко да внимаваш. а дори и да не си ги оформиш в часа, след това прочитайки ръководството, ами всичко си беше написано - поне за тези разработки, които аз съм правила.
но е много трудно и сложно да си седнеш на дупето.
Не смея да твърдя, че няма заяждане, защото действително има хора, които се заяждат и се държат неприемливо със студентите си, пък и сега на поправката сигурно ще бъде шок и ужас.
На мен пък ми стана много странна ситуацията на изпита по Физиология - там пък всички знаейки или незнаейки си взеха изпита с тройки....за такова нещо обикновено никой не се оплаква :shock:

Подобни отношения винаги ще има в Академията между студенти и преподаватели и те никога няма да се изяснят. Дано колегите ти си вземат изпита следващия път, той е съвсем скоро и следкато са научили , значи със сигурност ще го вземат. Пожелавам им успех :)


Top
 Profile  
 

PostPosted: Wed Feb 13, 2008 1:29 pm 
Смециално тестовете се проверяват с шаблони и ако не си отбелязал 8 верни отговори - сори. Нито знам кои са верните отговори нито кой тест си решавал та да ти се заяждам. Съвсем спокойно можеш да видиш колко са ти верните отговори.


Top
  
 

PostPosted: Wed Feb 13, 2008 3:18 pm 
Offline

Joined: Fri Sep 07, 2007 10:51 am
Posts: 173
най-сигурният начин да си вземеш теста е да си учил. И то сериозно четене. Особено пък с тестовете няма начин как да се преписва, дори да играеш на тото, трябва да си страшен късметлия, което пък носи допълнително напрежение.


Top
 Profile  
 

PostPosted: Wed Feb 20, 2008 9:44 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Dec 17, 2007 1:20 pm
Posts: 349
Location: София
Vander wrote:
Защо като не изкара никой на даден изпит все е гавра със студентите и никога не е просто недостатъчна подготвеност?Не че бях на изпита днес, само минах от там и не знам кой как се е справил с въпросите си, но пък всеки път гавра...


Да си кажа честно, не съм присъствала на този изпит и незнам със сигурност как е преминал, но по разказите на мои колеги след това, останах с такова впечатление...
Със сигурност доста от колегите не са знаели въпросите, които са им се паднали и е съвсем нормално да бъдат скъсани.. но и със сигурност е имало такива, които са си знаели въпросите, написали са си ги и пак не са изкарали.... аз ето това не мога да си обясня :!: :?: :!: :?:
В такава ситуация съм изпадала и аз и да си призная въобще не ми беше приятно да ме мотаят при положение, че си знам...
Както и да е... това е само мое мнение.... ии Vander , ти никога няма да се съгласиш с мен или с който и да било на моето мнение, тъй като преподаваш точно този предмет :!:

_________________
Дори и най-слабата светлина блести в тъмнината!!!


Top
 Profile  
 

PostPosted: Thu Feb 21, 2008 12:22 am 
Ами изпадам в линостно ролеви конфликт, както би казал доцент Станев от социологията.
Знам, че се случват такива неща, но не мога да повярвам, че е просто за гавра. И според мен е функция на едно явление, което се наблюдава в нашето образование, особено в средното му ниво. Огромно ниво от отлични оценки, занижени изисквания и децата свикват, че ако от 3 страници урок можеш да вържеш 3 изречения, значи си за 6. И като попаднеш на някой със завишени изисквания и айде гавра.
Друг вариант е, че може да не е искал да пише 3 професора или който ги е проверявал. Знам ли...


Top
  
 

PostPosted: Thu Feb 21, 2008 10:16 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Dec 17, 2007 1:20 pm
Posts: 349
Location: София
Vander wrote:
Знам, че се случват такива неща, но не мога да повярвам, че е просто за гавра.Друг вариант е, че може да не е искал да пише 3 професора или който ги е проверявал. Знам ли...


Ето на такова отношение и подход винаги съм се дивила :!: Как е възможно да НЕ Е искал да пише 3 :?: :idea: ..когато всъщност на листа има за толкова написано :?: :?:
" Знам, че се случват такива неща, но не мога да повярвам, че е просто за гавра." Тук вече спирам да мисля за изпита по ММ и започвам да гледам малко по- глобално на въпроса... Значи щом не е заради гавра, ми идва на акъл, че студентите биват късани поради една друга причина, обсъждана от нас в подфорум " Корупция в НСА"... Може би аз бъркам нещо, но просто ей така да си късаш студенти, защото на теб ти е кеф и се чувстваш удовлетворен след това, някакси не ми се връзва :!:

_________________
Дори и най-слабата светлина блести в тъмнината!!!


Top
 Profile  
 

PostPosted: Thu Feb 21, 2008 11:01 am 
Offline

Joined: Fri Sep 07, 2007 9:18 pm
Posts: 5
Location: sofia
За мен по- безсмислен и по- тъп предмет от ММ няма! :evil: :evil: :evil:
Какъв е смисълът от писане на научна разработка- да преписваш учебник/ ръководство на листове с рамка?!
Какъв е смисълът да смяташ като луд в някакви таблици, а после да пишеш анализ от сорта на: "гошо е скочил най-много, пешо най- малко, а аз съм на еди-колко си от средната стойност"?!
Какъв е смисълът да си късам нервите с някакъв истеричен "преподавател", който крещи срещу мен кои числа да умножа?!
Как може някакви хора, дето две жици не могат да свържат, да ми говорят за усилватели?!
Тъй като много добре знам кой е Vander, сега очаквам да ме банне за тези истини.

_________________
only god can judge me!


Top
 Profile  
 

PostPosted: Thu Feb 21, 2008 11:40 am 
Offline
User avatar

Joined: Thu Feb 21, 2008 11:17 am
Posts: 5
@hmeli, да го трие, те хората си го знаят. Предмета си е много хубав дори , дава практическа насоченост и може да ние много полезен в практиката на треньори. За съжаление само 2-ма от преподавалтелите биха могли да ни развият в тази насока, това са колегата Галов и г-н Цветков (жалко, че ми води само последното упражнение за "заснемането"). Личи си, че са хора с много опит в работата си и като преподаватели.
Галов, абе пич (надява се да го прочете) дай го по полека , ако отговаряш на тъпите ни въпроси с по-спокоен тон ще имаш по-голям успех. И моляте не се прави на много знаещ все пак си "гл.ас." ,а не "инж.". На много места познанията ти по електроника биха издъхнали, дори при елементарни въпроси свързани с преобразувателите , да не говорим за усилвателите! :D няма да ти ги задавам тука, ще имаш много време да прочетеш за тях в нета, за да ми даваш отговори :twisted: . Между другото май такива вапроси те изнервят :wink: , споки човек се учи докато е жив!


Top
 Profile  
 

PostPosted: Thu Feb 21, 2008 11:59 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Dec 17, 2007 1:20 pm
Posts: 349
Location: София
hmelinda wrote:
Тъй като много добре знам кой е Vander, сега очаквам да ме банне за тези истини.


Никой няма да те банне ( как дори ти хрумна :?: ), защото тук всеки има право на мнение... ти смяташ така и си споделила мнението си с нас.. Имах чувството, че мъдрим темата само с Vander двамцата и от време на време със Student!!!
Радвам се, че не е така!

Сега да се обърна и към widowmaker, който казва: " Галов, абе пич (надява се да го прочете), дай го по полека , ако отговаряш на тъпите ни въпроси с по-спокоен тон ще имаш по-голям успех. И моляте не се прави на много знаещ все пак си "гл.ас." ,а не "инж.". На много места познанията ти по електроника биха издъхнали, дори при елементарни въпроси свързани с преобразувателите , да не говорим за усилвателите! няма да ти ги задавам тука, ще имаш много време да прочетеш за тях в нета, за да ми даваш отговори . Между другото май такива вапроси те изнервят , споки човек се учи докато е жив!"

:?: :idea: Ако мислиш, че някой преподавател ще ти прочете писанията и обръщенията ( освен наш Vander).... лъжеш се... Изгубил си си времето и си натоварил пръсчетата излишно..

_________________
Дори и най-слабата светлина блести в тъмнината!!!


Top
 Profile  
 

PostPosted: Thu Feb 21, 2008 12:21 pm 
Offline
User avatar

Joined: Thu Feb 21, 2008 11:17 am
Posts: 5
g_k wrote:
:?: :idea: Ако мислиш, че някой преподавател ще ти прочете писанията и обръщенията ( освен наш Vander).... лъжеш се... Изгубил си си времето и си натоварил пръсчетата излишно..

Не се притеснявай за пръстчетата ми и за изгубеното време, изказвам личното си мнение, а до това дали ще го прочетат колегите от "другата страна на бариерата" , зависи само от тях и може да им е от полза.


Top
 Profile  
 

PostPosted: Thu Feb 21, 2008 12:24 pm 
Изобщо нямам намерение да те банвам. Всеки си има право на мнение. Това, че ти не можеш да видиш смисъла в предмета за теб може да означава, че е безсмислен, но за мен означава, че ти не си за висше образование въобще.
Много пъти съм го казвал - който иска да е прост треньор занаятчия, всяка федерация си провежда курсове от по три-четири месеца. Който иска да е спортен педагог, трябва да може да си отчете работата. И да, работата се отчита така - показваш колко си запознат с мтерията за която пишеш - ето ти увода дето пищиш, че е просто преписване. Поставяш си цел да обогатиш ощото познание по въпроса и я разделяш на задачи, определяш какво и на кой ще изследваш. Описваш методиката на изследване, ако проверяваш стара методика пак ще я препишеш. Изваждаш показателите от получените резултати - ето ти смятането, изчисляването и писането на таблици. Анализираш получените и систематизирани резултати - ето ти Гошо скочил повече от Пешо. И понеже ти пропусна, винаги трябва да имаш и изводи и препоръки.
И като напишеш всичко това, хората като го погледнат и ще кажат "Я, тоя не си е стоял на ушите, виж какво е открил. Ама може да лъже нещо, я ето как го е открил. Чакай да изпробвам по неговата методика. Ха! Получиха ми се същите резултати! Аха, препоръките му са логични. Я да видя сега ако ги приложа - ето има подобрение."
Така, че смисъл в предмета има.
А кой е тоя истеричен преподавател, дето не може да върже две жици - не знам. Може би толкова имаш присъствия, и си правиш прибързани изводи.

Колкото конкретно до изпита по ММ. Днес беше последната дата. Целият сектор бяхме на изпита. С очите си видях на какво се пише 2 и на какво 3. Аз ако бях някои тройки нямаше да минат. Точно каквото написах в по горното си мнение - от 5 страници материал се пишат 3 реда от които половината са празни приказки. Или в конкретният случай от 11 точки изисквания в ръководството за 5та разработка, бяха споменати 3 и от тях само 1 беше направен опит да се обясни.

Така, че истинският въпрос е дали наистина трябва да се дават дипломи за висше образование на такива хора, които не могат да умножат 2 числа с калкулатор?


Top
  
 

PostPosted: Thu Feb 21, 2008 12:29 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Dec 17, 2007 1:20 pm
Posts: 349
Location: София
widowmaker wrote:
... изказвам личното си мнение, а до това дали ще го прочетат колегите от "другата страна на бариерата" , зависи само от тях и може да им е от полза.


:? Можеш да изразиш мнението си малко по- културно и незаядливо!!!
Не смятам, че обръщението към преподавател ( пък то и тук) може да бъде на ТИ!!! Просто е недопустимо :arrow: грозно и некоректно е и преподавател да се обръща на ТИ към свой студент, но това вече е друга тема...

_________________
Дори и най-слабата светлина блести в тъмнината!!!


Top
 Profile  
 

PostPosted: Thu Feb 21, 2008 12:38 pm 
@widowmaker

Доцентите Цветков и Галов, както и професор Бачев наистина имат огромен опит в тази област. Не съм сигурен, дали не са и инжинери някои от тях и до колко ще им издъхнат познанията по електротехника. Все пак и смисъла на предмета не е да стават инжинери нашите студенти.
От друга страна ти явно отдавна си минал през ММ, след като казваш, че Галов е гл.ас.
Колкото до хората от "другата страна на бариерата" - не е добре да се приемат нещата така, но това е ефекта, когато някои хора искат да вземат диплома не за знания и умения, а за подлост и хитрост.


Top
  
 

PostPosted: Thu Feb 21, 2008 12:53 pm 
Offline
User avatar

Joined: Thu Feb 21, 2008 11:17 am
Posts: 5
"другата страна на бариерата" не е израз използван от студентите, а от преподавателите, може би защото са нещо повече от нас. Мда и заслужават нашето уважение, наистина, но уважението не се отдава току така, бих казал че се заслужава. Или по друг начин казано, уважавам тези, които ме уважават.
Мога да редактирам първия си пост, ако смятате, че е против правилата за писане във форума.
@Vander , не съм казвал нищо лошо за колегите споментати от теб, по горе, напротив това са хора които спечелиха уважението ми. Прочети внимателно написаното от мен по рано днес.


Top
 Profile  
 

PostPosted: Thu Feb 21, 2008 1:31 pm 
А аз не съм казал, че си казал нещо лошо.
Интересно ми е, защото аз и колегите ми за 5 години в НСА не сме чули от никой преподавател този израз, от кой си го чул ти?


Top
  
 

PostPosted: Thu Feb 21, 2008 1:39 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Dec 17, 2007 1:20 pm
Posts: 349
Location: София
Vander wrote:
Интересно ми е, защото аз и колегите ми за 5 години в НСА не сме чули от никой преподавател този израз, от кой си го чул ти?


АА, и аз съм го чувала този израз ( ако съм ти проследила мисълта правилно и говорим за " другата страна на бариерата" )....
Ще си спестя да кажа от кого съм го чула и по какъв повод, защото ми стана много неудобно тогава, нищо, че съответната реплика не беше отправена към мен... представям си как се е почувствал човекът, към когото беше отправена :?

_________________
Дори и най-слабата светлина блести в тъмнината!!!


Top
 Profile  
 

PostPosted: Thu Feb 21, 2008 1:54 pm 
Offline

Joined: Fri Sep 07, 2007 10:51 am
Posts: 173
уф, ами ако за един семестър учене не сте разбрали с какво точно е важен изпита по ММ, то тогава и с кофа да се налива в главата, полза няма да има.
Като сте се хванали с тези разработк, ръцете ви ще изсъхнат като напишете 5 реда. Всеки път някой се оплаква от обема на материалите, от обема на разработките, ама то е много сложно.
Сложно е, просто защото не ви се занимава, колеги. Затова е сложно.

Обикновено, когато преподавател ходи на изпит, той би трябвало да е с костюм, прилично облечен. Това видях днес на изпита по ММ. Господин Грошев, доц. Галов - направи ми впечатление просто.
И да, наистина студентите не могат да смятат и дори не се стараят да направят нещо за себе си.
И за мен поведението понякога на преподаватели е безобразно, но все пак като към преподавател имам уважението. Не можеш да кажеш "пич" на преподавателят, нито пък да се обърнеш по този начин. Нито ти е на годините, нито ти е на нивото като човек в едно общество. Съгласна съм напълно с Вандер и поста, в който обеснява на девойката що е то ММ и какъв е смисълът.

Знаете ли, нямате идея колко улеснено е следването в НСА. Ако стане нещо и променят системата, за което искрено се надявам, крив ще ви се види света.
Да видите що е учене и какво е да си седнеш на меките части и наистина да учиш. А не да преписваш като пълен идиот и да се хвалиш после, че си взел някой изпит. Просто не знам как се гледат такива в огледалото.

Не знам, има много кадърни студенти, които знаят за какво се борят.Сесията свърши, всеки си прави изводите за себе си и знае как ще продълважа нататък.
Изпитът по ММ е една малка капка вода в една голяма локва от изпити.

Едва ли ако сега попитам нещо от ММ на някой от студентите, който вече си е взел изпита, едва ли ще ми каже и една дума.
Повече от 90 % сигурна съм, че всичко е запомнено за момента.


Top
 Profile  
 

PostPosted: Thu Feb 21, 2008 4:53 pm 
Offline
User avatar

Joined: Thu Feb 21, 2008 11:17 am
Posts: 5
Съгласявам се с това , че студентите не могат да смятат дори с калкулатори. Нормално е според мен, ако не знаеш ка да изчислиш едно нещо ,а ко ще и ПК да имаш пак не можеш да го сметнеш. давам ти елементарен пример закона на Ом, който намира приложение в предмета ММ . R=U/I ако не знаеш какво е U или I, кеде си тръгнал. вярно че е елементарен, но незнаеш ли принципа, не можеш да го сметнеш.
Но не мислите ли, че преподавателите са тези които трябва да обяснят на студентите как се смятат тези неща и не трябва ли да е тяхна отговорноста за незнанието ни. При положение, че имам колеги които вместо адекеатен отговор получават увикване. Е кажи ми как да уважавам такъв преподавател?


Top
 Profile  
 

PostPosted: Thu Feb 21, 2008 5:10 pm 
Offline

Joined: Fri Sep 07, 2007 10:51 am
Posts: 173
widowmaker wrote:
Съгласявам се с това , че студентите не могат да смятат дори с калкулатори. Нормално е според мен, ако не знаеш ка да изчислиш едно нещо ,а ко ще и ПК да имаш пак не можеш да го сметнеш. давам ти елементарен пример закона на Ом, който намира приложение в предмета ММ . R=U/I ако не знаеш какво е U или I, кеде си тръгнал. вярно че е елементарен, но незнаеш ли принципа, не можеш да го сметнеш.
Но не мислите ли, че преподавателите са тези които трябва да обяснят на студентите как се смятат тези неща и не трябва ли да е тяхна отговорноста за незнанието ни. При положение, че имам колеги които вместо адекеатен отговор получават увикване. Е кажи ми как да уважавам такъв преподавател?


ама чакай малко сега. Учил си физика и математика от основно училище до висше - тоест години наред са се опитвали да ти вкарат в главата едни формули, я за закон на Ом и какво ли още не. Това, че колегите ти не го знаят си е техен проблем. Те преподавателите ти казват какво ти е необходимо, обесняват ти го, казват И къде го има в разработката, от теб остава да седнеш и да го прочетеш. Но е много по-лесно , когато вечерта се напиеш с приятели в дискотеката, сутринта станеш и изпиеш едно кафе, после се помоташ малко, не останало време за разработката и си казваш "ми кво толкова"..."все ще взема да препиша от някой или ..."..това си го мисли половината академия. Много е лесно да кажеш "не го разбирам"...ама седни прочети де, виж кое точно не ти е ясно.
Да седне преподавателят да ти обеснява например, че мойто момче, ти трябва да натиснеш туй копченце на калкулатора, за да се събереш тези две цифрички, обаче можеши по този начин да го запишеш.
Просто колегите ни в повечето случаи знаят само да Плямпат, без да се замислят. Това е.


Top
 Profile  
 

PostPosted: Thu Feb 21, 2008 5:26 pm 
Offline
User avatar

Joined: Thu Feb 21, 2008 11:17 am
Posts: 5
Колега, мислите прекалено повърхностно. Първо математика и физика не се учат само в основно училище 8). Второ едва ли се познаваме за да знает с какво се занимавам в свободното си време и повярвайте ми , не ходя по дискотеки дори не пуша, а кафето не ми замества закуската. 3-то , четенето е наистина полезно , но тогава защо ни занимават с лекций и упражнения, като може да ни кажат списъка с учебниците и да се видим направо на сесията. извинявай не се заяждам.
Като се регистрирах тук, във форума, мислех че има хора които се интересуват от research и прилагане на наученото. В карайна сметка имаме:
8214 регистрирани потребители
272 мнения
--------
за какво се борите тука бе хора ?


Top
 Profile  
 

PostPosted: Thu Feb 21, 2008 8:14 pm 
Offline

Joined: Fri Sep 07, 2007 10:51 am
Posts: 173
Колега, хич не мисля повърхностно.
Много странен е факта, че си мислите, че говоря за вас.
Изобщо не ви познавам, а и едва ли някога ще се запозная с вас, за да знам с какво се занимавате.
В българските училища се изучава математика от 1 клас. Смятане както му казваха едно време. Учи се до 12 клас без прекъсване.
Физика се учи в основно училище , влизайки в разни други дисциплини, докато не се отдели в отделна такава. Учи се ДИнамика, учи се малко от Статика , учи се Слънчевата система, учи се Електроника, какво ли още не. Ако в спортното се учи друго..хубаво, завършила съм гимназия и съм учила това.

Ами в такъв случай да минем на темата , защо изобщо си ходил на училище?! защо изобщо?! задълбаваш абсолютно безсмислено. Мога да ти отговоря на въпроса за лекции и упражения, но мисля, че и сам можеш да си отговориш. Ако случайно пък ти трябва отговор, ще ти го дам.

Има хора, които се интересуват от наученото , да. Има такива в Нса, които четат. и думичката дето си я използвал на английски си има и български превод и значение и то съвсем ясно - можеше да я използваш нея, вместо английската.

А не си ли се замислял случайно тези цифри защо са такива?!


Top
 Profile  
 

PostPosted: Fri Feb 22, 2008 10:56 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Dec 17, 2007 1:20 pm
Posts: 349
Location: София
Student wrote:
Ако в спортното се учи друго..хубаво, завършила съм гимназия и съм учила това.


Няма смисъл да споменаваш, че си завършила гимназия... то си личи, изказваш се толкова на място и добре, но понякога много се палиш! :) Ние по- простичките от спортното да му мислим с изказванията... че се пулА пред тоЗ кАмпютър повече от час, преди да ми дОде нещо У глЪвЪта...

Само за сведение: в спортно у- ще се учи същия материал както в една обикновена гимназия... Но това всеки го знае... Това, че повечето хора, незавършили спортно, а разни гимназии, смятат, че излезлите от спортно у- ще са тъпи, ограничени и прости винаги ме е забавлявало... :)
Както и да е де, смях да става.. :)

_________________
Дори и най-слабата светлина блести в тъмнината!!!


Top
 Profile  
 

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ] 

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron